Tilki SEO

SEO (Search Engine Optimization) ve SEM (Search Engine Marketing), dijital pazarlama dünyasında sıkça kullanılan iki meal. Ancak bu iki meal konuya bilge olmayanlar açısından birbirine karıştırılabiliyor.

Özellikle online alışmutaş firmaları ve internetten satış fail e-kâr siteleri ciğerin nazik olan bu iki meal, yeni kitlelere erişebilmek ve pazarda öne çıkabilmek namına önemlidir. Her iki meal da web sitelerinin arama motorlarındaki görünürlüğünü pozitifrmaya yardımcı olur, lakin aralarında çeşitli farklar bulunur.

Bu nedenle bu makalemızda vakit vakit birbirine karıştırılabilen SEO ve SEM arasındaki farkları anlatacağız. Öncelikle SEM teriminı azıcık daha açhava ve beraber inceleyelim.

SEM: Arama Motoru Pazarlaması

SEM (Search Engine Marketing) ya da Türki olarak Arama Motoru Pazarlaması, markaların arama motorları üzerinde daha görünür ve daha ulaşılabilir olması ciğerin meydana getirilen çalışmalara denir.

Arama motoru reklamcılığı olarak da teşhismlanan SEM, arama motorlarında ücretli reklam havaı gerçekleştirilerek web sitelerinde trafik geriışı meselelemlerinin kâffesine denir. En popüler ve pıtrak kullanılan SEM aracı ise Google Ads’dir.

Bellik bilinirliğini ve bellik kıymetini pozitifrmaya müteveccih bir çalışma olan SEM, müşteri kitlesini imar etmek açısından da bayağı önemlidir. Hatta SEM çalışmaları ile trafiğinizi enstantane ilave şansı yakalayabilirsiniz.

Arama Motoru Optimizasyonu olarak da bilindik SEO çalışmaları ise SEM’in aksine ücretsiz çalışmalardır. SEM belirli bir bütçe ciğerin maruz reklamları kapsarken SEO çalışmaları belirli anahtar kelimelerde kalıcı bir yükseliş elde etmek ciğerin meydana getirilen çalışmalardır. Elkızı, bu katlaştırmayı azıcık daha açhava.

SEM ile SEO Arasındaki Farklar

Öncelikli olarak SEO ve SEM çalışmaları arasındaki üstelik; yukarıda da belirttiğimiz üzere SEM’in belli bir ücret katlığında, SEO’nun ise ciğererik üretim maliyetleri hariç ücretsiz şekilde örgülabilmesidir. şu demek oluyor ki SEO ciğerin en ilkin içeriği üretirken harcanan maliyet dışında performans göstermesi ciğerin yeni bir ödeme örgülmaz.

Bunun dışında bir önemli üstelik da hızdır. SEM çalışmalarında sonucu daha hızlı şekilde elde edersiniz ve trafiğinizi kısaca süre içinde pozitifrabilirsiniz. Bunun aksine SEO çalışmaları ise uzun soluklu çalışmalardır. SEO çalışmaları yaparken uzun vadeli şekilde düşünmeli ve sitenizdeki iyileştirmeleri girişim girişim yapmalısınız.

Bu iki dijital pazarlama mealı arasındaki bir öbür önemli üstelik da doğallıktır. SEM çalışmaları ücretli reklam çalışmaları evetğu ciğerin doğallığa odaklanmaz, hızlı sonuç almaya odaklanır. Ancak SEO çalışmalarında bu keyfiyet değişikdır. SEO çalışmaları daha tabii uygulamaları kapsar ve sitenize daha örgensel bir trafik akışı esenlar.

Bu iki meal, ciğererik bakımından da tefavüt gösterir. SEO çalışmalarındaki ciğererikler kullanıcı deneyimini pozitifrmaya ve kullanıcıların Google sorgularını vermeye yöneliktir. şu demek oluyor ki daha çok kullanıcı faydasına odaklıdır. SEM çalışmalarında ise garaz daha ticari evetğu ciğerin ciğererikler SEO çalışmalarındaki kabil olmayabilir.

Ancak bu yeltenmek bileğildir ki SEM ciğererikleri kalitesizdir. Yalnızca iki meal arasındaki ciğererik konseptleri ve odaklar değişikdır. Hatta belirtmekte yarar var: Bu iki kavramdan biri diğerinden daha âlâ ya da daha üstün bileğildir. Markaların pazarlama stratejilerine ve ihtiyaçlarına göre ikisinden bile faydalanılabilir.
Hatmızın burada sonuna geliyoruz, fakat okumaya devam etmek istiyorsanız Pandemi Sürecinde Değişen Bitiren Davranışları: Sayısal Tahavvülün Yükselişi makalemıza geçebilirsiniz.

https://tilkiseo.com/

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.